Our awesome followers

Sunday, May 29, 2011

Konad konad konad!

I går var jeg til Outletmesse i Valbyhallen. Jeg tog primært afsted fordi jeg vidste jeg ville kunne købe Konad plader fysisk. Ellers kan man nemlig- så vidt jeg er informeret, kun købe dem online. Jeg synes det er lettere at forholde sig til pris, design osv. når man står og kan vælge med pladerne i hånden.
 And there it was! Konad-standen jeg havde ventet på. 
Jeg købte plader + basecoat som du ser her neden for. 
På Facebook havde Konad annonceret at man fik 50 % hvis man sagde "kodeordet" Facebook50.
Det sagde jeg naturligvis ved købet, og fik således mine 50% rabat. Dog følte jeg mig temmelig fjollet at skulle sige et kodeord, men men hvis det er det som gør dem glade.. :)


Jeg købte i alt 5 plader, hvoraf de kun havde de 4 med sig. Jeg opgav navn og adresse og fik dem til at sende mig den sidste, glæder mig til at postmanden kommer forbi med den ! <3



 Og lige et overeksponeret blitz-billede for hyggens skyld ! :)



Glæder mig super meget til at bruge pladerne, der kommer et indlæg lige om snart med fiiine billeder, stay tuned !

Det skal i øvrigt lige bemærkes at blogger har opdateret diverse funktioner, super lækkert! Det er blandt andet blevet lettere at uploade flere billeder af gangen, YAY. Forvent at blive billed-spammet i den nærmeste tid ! :)

No comments:

Post a Comment